Comenius 2012-2014

Κατά τα έτη 2012-2014 το Γυμνάσιο Λυκειακές  Ταξεις Μαγούλας υλοποιεί πρόγραμμα Comenius σε συνεργασία με 4 άλλες χώρες. Ρουμανία, Γαλλία, Πολωνία και Ισπανία. Τίτλος του Ευρωπαϊκού Προγράμματος «Οι επιπτώσεις του τουρισμού κι άλλων ανθρωπίνων δραστηριοτήτων  στο περιβάλλον». Το πρόγραμμα υλοποιείται στη Γαλλική Γλώσσα και απ? το σχολείο μας  λαμβάνουν συμμετοχή στις διακρατικές συναντήσεις 12 μαθητές και 12 εκπαιδευτικοί Σχολεία που συμμετέχουν:  IES ARICEL, COLL?GE LES ALIZ?S, COLEGIUL TEHNIC “UNIREA”, I LICEUM OG?LNOKSZTA?C?CE W GDA?SKU, Γυμνάσιο Λυκειακές Τάξεις Μαγούλας. Κατά τη διάρκεια του εκπαιδευτικού Ευρωπαϊκού προγράμματος ερευνώνται  θέματα οικολογικού περιεχομένου, με συμβουλές για την προστασία του περιβάλλοντος, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιούν από τις τοπικές αρχές , αναδεικνύονται  τα αξιοθέατα της περιοχής και γίνονται προσπάθειες για την ευαισθητοποίηση  του πληθυσμού  σε θέματα περιβαλλοντολογικά.

Υλοποιήθηκαν εργασίες όπως: μελέτες κι αναλύσεις  πηγών μόλυνσης στο περιβάλλον, στο νερό και στην ατμόσφαιρα στα φυσικά διατηρητέα και τουριστικά μέρη της  περιοχής της κάθε χώρας,  φυλλάδια, τουριστικοί οδηγοί, ημερολόγιο με τις ομορφιές της φύσης ερωτηματολόγια, πανό, βίντεο σποτάκια πάνω σε οικολογικά θέματα κ.α.

Οι εργασίες παρουσιάστηκαν στις επισκέψεις που έγιναν στις αντίστοιχες  χώρες όπου εκπαιδευτικοί και μαθητές είχαν  την ευκαιρία  να γνωρίσουν από κοντά    τους εταίρους τους και το εκπαιδευτικό σύστημα της κάθε χώρας,  να ανταλλάξουν απόψεις και ιδέες καθώς και παιδαγωγικό υλικό, να γνωρίσουν πολλές πτυχές του πολιτισμού  της κάθε χώρας, τις παραδόσεις, τη γαστρονομία τα ήθη και τα έθιμα. Υλοποιήθηκαν  επίσης επισκέψεις σε μουσεία, φυσικά προστατευόμενες ζώνες,  μνημεία, φυσικά διατηρητέα μέρη.

Το πρόγραμμα επέτρεψε την ανάπτυξη της περιβαλλοντολογικής συνείδησης ανάμεσα στους μαθητές και την τοπική κοινότητα και δημιούργησε φιλικές προς το περιβάλλον συνήθειες σε σχέση με το πως να αναπτύξουμε  υπεύθυνο τουρισμό με το περιβάλλον

Aνέδειξε τα τουριστικά αξιοθέατα τις φυσικές ομορφιές της κάθε περιοχής και τα προβλήματα που απειλούν το περιβάλλον και συνέβαλε στην αύξηση της διάστασης στην εκπαίδευση.   Προώθησε επίσης την ανταλλαγή καλών πρακτικών και τη συνεργασία  των σχολείων και τη βελτίωση της ποιότητας της εκπαίδευσης.

Μέσω του διαπολιτισμικού διαλόγου οι μαθητές κέρδισαν γνώση σχετικά με τον πολιτισμό, τις παραδόσεις, την ιστορία και τη γεωγραφία των άλλων λαών της ενωμένης Ευρώπης. Έτσι μέσα από αυτό το έργο οι μαθητές συνειδητοποίησαν τον πλούτο και την πολιτιστική ποικιλομορφία στην Ευρώπη,  στην πραγματικότητα ενωμένοι στην ποικιλομορφία

Το έργο προώθησε την προσωπική ανάπτυξη των μαθητών και την ανάπτυξη στις αρχές της δημοκρατίας, την ανεκτικότητα και το σεβασμό των άλλων πολιτισμών.

Επίσης οι μαθητές ανέπτυξαν το σεβασμό προς το περιβάλλον και τις δεξιότητες που σχετίζονται με την προστασία του  μέσω των διαφόρων δραστηριοτήτων  για την ανάπτυξη του τοπικού τουρισμού.

Το πρόγραμμα τους έδωσε επίσης  τη δυνατότητα να αναπτύξουν διάφορες δεξιότητες στην εξέλιξη- τους ως χρήσιμοι πολίτες στην κοινωνία καθώς επίσης να αναπτύξουν τις  αξίες της δημοκρατίας και το σεβασμό για άλλες κουλτούρες και πολιτισμούς.

« 1 από 10 »